Introductie
Ben jij een nauwkeurige en communicatief sterke professional met oog voor detail? Heb je ervaring in het beheren van servicekosten en ben je in staat om complexe administratieve processen in goede banen te leiden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functie
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheren en correct afrekenen van stook- en servicekosten. Je zorgt ervoor dat de servicekosten op complexniveau juist zijn ingesteld en dat huurders passende voorschotten betalen. Bovendien fungeer je als het aanspreekpunt voor collega’s, huurders en bewonerscommissies, waarbij je eventuele klachten en bezwaarschriften met betrekking tot stook- en servicekosten afhandelt. Je speelt ook een belangrijke rol bij het identificeren van problemen en trends in de uitvoering, het beleid en het proces van servicekosten, waarbij je verbetervoorstellen doet om de efficiëntie en effectiviteit te verbeteren.
Functie-eisen
Bij Verden doen we niet aan lange lijst met functie-eisen. Veel liever horen we van jou wie jij bent en waarom jij denkt dat je de ideale kandidaat bent voor deze functie. We hebben daarom maar twee voorwaarden voor deze vacature:
– Hbo werk- en denkniveau en ervaring met servicekostenafrekeningen;
– Uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid.
Aanbod
In de functie van Medewerker Stook- en Servicekosten ga je via Verden werken bij een woningcorporatie die bij jou past.
Waarom dat een goed idee is? Wij geloven dat werk een fantastische manier is om een bijdrage te leveren aan de wereld. Als je bij ons in dienst komt, kun je aan de slag bij woningcorporaties bij jou in de buurt.
Natuurlijk bieden we ook een aantrekkelijk salaris, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en meer dan genoeg vakantiedagen. Wil je je skills verder ontplooien? Dat is zeker mogelijk!
Sollicitatie
Wil jij je steentje bijdragen aan een betere wereld? Laat dan je CV achter via de onderstaande knop of stuur mij een berichtje. Ik hoor graag van je!
E: kevin.glorie@verden.nl
T: 06-45094863